Šeštadienį „Rikio“ hobio centras
virto futuristinių kovų lauku – vyko miniatiūrų žaidimo „Infinity“ turnyras.
Kadangi dėl rudeniškų sveikatos sutrikimų ir kitų nenumatytų aplinkybių į
turnyrą negalėjo atvykti pusė numatytų dalyvių, su kolegomis nutarėme renginį
laikyti „neoficialiu“ (tarsi kitus mūsų turnyrus sankcionuotų kokia nors FIBA J ) ir tiesiog šiaip šauniai
pakariauti bei pasižiūrėti, kuris iš mūsų geresnis taktikas.
Vyksta pasiruošimai, armijos iš dėžučių keliauja ant stalų |
Buvo smagu matyti naujų ir jaunų
veidų, kas liudija, kad nedidukė Lietuvos „Infinity“ žaidėjų bendruomenė pamažu
plečiasi. Taip pat – bent porą išties puikiai atrodančių armijų.
Jaunoji turnyro dalyvė studijuoja misijos užduotis... |
...ir ruošiasi atremti varžovo pajėgas. |
Turnyras vyko pagal oficialiąsias
kompanijos „Corvus Belli“ turnyrų taisykles su vienu nedideliu papildymu –
žaidėjams buvo skiriami papildomi taškai, jeigu visos jų naudojamos miniatiūros
nudažytos arba mūšyje nenaudojami pakaitiniai modeliai („šitas pėstininkas
vaizduoja visai ne pėstininką, o galingą superkarį, tik jo figūrėlės dar
neturiu...“).
Dalyviams reikėjo sužaisti po
tris mūšius. Pirmojo tikslas – patikrinti kuo daugiau kovos lauke esančių
amunicijos dėžių. Tam armijoje būtina turėti specialistų – inžinierių, hakerių
ir pan., kurie dėžes gali atidaryti. Vėliau dėžes galima sunaikinti,
nepaliekant jų priešininkui. Žinoma, tikrinimas ir naikinimas vyksta grumiantis
su tų pačių tikslų siekiančiu varžovu.
Pirmasis mūšis vyko šiek tiek eklektiškame kultūriniame rezervate, kurį pavadinome "Rumšiškėmis". |
Pirmojoje kovoje mano nomadams
teko susigrumti su ateiviais. Palankiai susiklosčius aplinkybėms, mano pajėgos
gana greitai užėmė kovos lauko vidurį, kur susitelkusios amunicijos dėžės, ir
puolė jas atidarinėti. Nors ateiviai visokiais būdais mėgino prilįsti artyn ir
išrūkyti nomadus iš strateginės pozicijos, mano pajėgoms pavyko atsilaikyti, o
galiausiai atbėgęs samdinys-vilkolakis Mac Murrough pasiautėjo ateivių gretose
ir nepaliko varžovui jokių galimybių laimėti. Gana intensyvi ir brutali kova,
pasibaigusi nomadų pergale.
Nomadai gina kovos lauko centrą |
Pirmosios kovos didvyris - vilkolakis Mac Murrough |
Antroji misija – užimti ir
kontroliuoti mūšio lauką. Jis padalijamas į keturis sektorius. Jeigu ėjimo
pabaigoje sektoriuje žaidėjas turi daugiau pajėgų nei jo priešininkas,
vadinasi, žaidėjas kontroliuoja tą sektorių. Valdydamas daugiau sektorių nei
priešininkas, žaidėjas renka pergalės taškus.
Nomadai ruošiasi užimti apgriuvusį pramoninį kompleksą |
Šioje misijoje teko susigrumti su
dar viena ateivių armija. Šįsyk visą pagrindinį darbą atliko mano atakos
robotas (žaidime jie vadinami T.A.G.ais –
tactical assault gear). Priešininkas truputį neapdairiai išdėstė savo pajėgas
ir sudarė galimybę jas pulti anksti ir iš toli, kuo nomadai ir pasinaudojo.
Pirmuoju ėjimu krito priešininko leitenantas, kas „Infinity“ žaidime yra svarbi
nesėkmė, vienam ėjimui faktiškai paralyžuojanti vado netekusias pajėgas, kol
paskiriamas naujas leitenantas. Atakos roboto užnugaryje darbavosi nomadų specialiųjų
pajėgų karys – „Intruderis“, sunkiuoju kulkosvaidžiu šienavęs menkai pasislėpusius
priešininkus, kol likusi kariuomenės dalis sėlino pirmyn, kad užimtų mūšio
lauką.
Atakos roboto taikiklyje - priešininko leitenantas |
Ateiviai vis dėlto sugebėjo kiek
atsitiesti ir kontratakuoti, nomadų užnugaryje išmesdami desantininką. Šis
išpuolis pasiglemžė mano leitenantą (akis už akį!), nors pačiam desantininkui
irgi geruoju nesibaigė. Net ir ši kontrataka nebepersvėrė svarstyklių lėkštės –
patyrusi milžiniškų nuostolių, ateivių armija ėmė trauktis, pakeliui toliau
apšaudoma nomadų kulkosvaidžiais. Taigi dar viena pergalė atiteko mano kosminiams
bastūnams.
Ateivių desantininkas (tolumoje) užpuola nomadų pėstininkus |
Trečioji misija reikalavo užimti
ir kontroliuoti kuo daugiau mūšio lauke išdėstytų antenų, pastatant greta jų
karius specialistus (inžinierius, hakerius ir pan.). Čia mano pajėgoms teko
susigrumti su Ariadnos armijos kariais – technologiškai gal šiek tiek
atsilikusia, bet dėl to nė kiek nemažiau pavojinga žmonijos frakcija. Tiesą
sakant, būtent už Ariadną ir jos prancūziškąsias pajėgas žaidęs varžovas buvo
vienas stipriausių turnyro dalyvių ir pagrindinis mano konkurentas kovoje dėl
pirmosios vietos.
Ariadnos generolas puikiai išmano psichologinio karo subtilybes. |
Šioje misijoje iniciatyva vėl
atiteko mano nomadams, kurie greitai nusprendė, jog pirmiau verta užsiimti ne
antenomis, o itin grėsmingai atrodančių priešininko pajėgų susilpninimu. Pirmasis
į ataką leidosi mano vilkolakis Mac Murrough, prasiveržęs dešiniuoju flangu, paguldęs
kelis priešininko pėstininkus, tačiau ir pats galiausiai kritęs nuo jų kulkų.
Mac Murrough atakos tikslas buvo atverti flangą mano desantininkui, kad jis
galėtų užpulti pagrindinį taikinį – robotizuotą Ariadnos raketsvaidvaidį. Tinkamai
pasiruošus (o šįsyk varžovais buvo pasiruošęs tiesiog puikiai), toks
raketsvaidis gali nesunkiai varžovo pajėgas suploti į blyną, tad ne veltui
nomadai, prieš kibdami į pagrindinius misijos tikslus, nutarė įrenginį
eliminuoti.
Mac Murroug prasiveržia link priešininkų ir pykšteli į juos "daiktu, panašiu į liepsnosvaidį". Už ką pasigauna daug kulkų... |
Deja, vilkolakiui nepavyko
padaryti pakankamai nuostolių. Be to, nomadų susirūpinimą kėlė ir priešininkų
pusėje stūgstantis atakos robotas „Anaconda“. Iš praėjusio mūšio prisiminę, ką
toks mechaninis monstras gali padaryti su priešininku, mano kariai nusitaikė į
varžovo T.A.G.ą. Iš priedangos išlindęs „Intruderis“ kulkosvaidininkas keliais sėkmingais
šūviais sunaikino ir šią kovos mašiną, ir iš jos iššokusią pilotę. Galiausiai
mano inžinierius desantininkas nutarė pulti iš kito flango ir apšaudyti
Ariadnos raketsvaidį. Tai buvo savižudiška misija, kurios inžinierius
neišgyveno, tačiau tikslas pasiektas – sėkmingas šūvis sugadino daugiausiai
nerimo kėlusį varžovo įrenginį.
Medžioti šią "Anakondą" nebuvo paprasta |
Desantininko inžinieriaus ataka iš Ariadnos flango. Prioritetinis taikinys pašautas, bet desantininkas taip pat neišgyvena. |
Neilgam. Savo ėjimu priešininkas
jį tučtuojau susiremontavo, o pasaloje lindėję Ariadnos žvalgai ėmė žymėti
taikinius raketsvaidžiui ir artėti link antenų. Tokiu būdu raketų ataka nukovė
vieną iš mano specialistų, tačiau šio mūšio nomadų herojumi tapo „Intruderis“
su kulkosvaidžiu, vieną po kito guldęs priešininko infiltratorius, mėginusius
lįsti prie antenų bandančius ar žymėti taikinius raketsvaidžiui. Likusį laiką
vyko apylygė kova, kurios metu nė vienai pusei taip ir nebepavyko perimti
iniciatyvos. Ir nors galiausiai Ariadnos pajėgos buvo priverstos trauktis,
suskaičiavus rezultatus paaiškėjo, jog misiją abu su varžovu sužaidėme
lygiosiomis.
„Lygiosios!“ – toks buvo ir bendras turnyro
rezultatas. Abu su kolega per visas tris misijas surinkome vienai taškų ir
iškovojome vienodai pergalių. Galiausiai, įvertinus kitų turnyro kovų rezultatus
ir skirtumą, kuriuo buvo laimėta prieš kitus varžovus, teko pripažinti Ariadnos
generolo pranašumą. Štai jums ir technologiškai atsilikusi frakcija!
Kad ir koks būtų galutinis
rezultatas, turnyras paliko puikų įspūdį. Jame, kaip būdinga „Infinity“
žaidimams, netrūko įtampos ir išties epinių momentų. Kartais norėjosi kauliukus,
kurie išdavikiškai neriedėdavo taip, kaip reikia, išmesti per langą (gerai, kad
„Rikis“ įsikūręs rūsyje). O kartais, matant vieną po kito krentančius varžovo
kovotojus, gaudančius kulkas neįtikėtinomis aplinkybėmis, belikdavo kreivai
šyptelėti – „This is Infinity!”.
Ruošiamės kitam turnyrui.
P.S. O dar daugiau nuotraukų iš turnyro galima pamatyti čia:
http://s179.photobucket.com/user/dzeusoskydas/library/INFINITY%20Fall%20Offensive?sort=3&page=1
P.S. O dar daugiau nuotraukų iš turnyro galima pamatyti čia:
http://s179.photobucket.com/user/dzeusoskydas/library/INFINITY%20Fall%20Offensive?sort=3&page=1
gera loštų partijų apžvalga. vėl užsimaniau Infinity palošt ;)
AtsakytiPanaikintiTai aš visuomet pasiruošęs padėti :)
AtsakytiPanaikintiP.S. o dar ir naujasis starteris "Operation Icestorm" jau pakeliui pas mus, kviesime vėl visus į demonstracinius žaidimus.