Paskutinis metų mėnuo miniatiūrų dažymo požiūriu buvo gana produktyvus - užbaigti dar keturi "Infinity" modeliai. Spauskite "Daugiau informacijos" ir įvertinkite rezultatą!
Dvi iš keturių miniatiūrų pradėtos dažyti prieš kelerius metus, tačiau, kaip kartais nutinka, vėliau prie jų niekaip neprieina rankos užbaigti. Džiaugiuosi, kad galiausiai pavyko tai įvykdyti, tačiau pasidariau vieną svarbią išvadą - pradėtą darbą geriau pabaigti iki galo. Per tuos kelis metus keitėsi mano technika ir požiūris į miniatiūros paruošimą bei patį dažymo procesą. Dirbant su tokiomis miniatiūromis daug kur reikėjo taisyti senas klaidas, kas ne visuomet pavyko. Bet galutiniu rezultatu esu patenkintas.
Viena iš šių andai pradėtų dažyti miniatiūrų - Cassandra Kusanagi, nomadų karių-vienuolių moirų vadovė. Vienas keisčiausių kada turėtų ar dažytų modelių. Suprantu skulptoriaus idėją ir gerbiu originalumą, tačiau manau, kad šįsyk sumanymo nepavyko visiškai realizuoti. Miniatiūra man labiau primena ne dinamiškai skriejančią kovotoją, bet keistai ore pakibusią tulpę.
Žaidime Kasandros taip pat nesu nė karto bandęs naudoti. Tai elitinė karė, artimo ir vidutinio nuotolio kovos specialistė, gaubiama optinius trikdžius skleidžiančio lauko, dėl ko į ją priešininkams gerokai sunkiau pataikyti. Mano požiūriu, visas Kasandros potencialas turėtų geriausiai atsiskleisti ją naudojant kartu su kitų moirų grupe. Bet kadangi šios vienuolės-kovotojos yra brangios taškais, o už tą pačią sumą nomadai gali pasiūlyti dar įdomesnių ir, svarbiausia, pasiteisinusių sprendimų, mano bandymas išsiųsti moiras į kovos lauką dar tik planuojamas.
Antrasis kolekciją papildęs nudažytas modelis - to paties nomadų religinio ir karinio darinio hakerė "Reverend Custodier". Va šitos specialistės mano armijų sąrašuose atsiduria labai dažnai. Pagal charakteristikas tai - vienos geriausių hakerių ir tikrai padorios kovotojos, ne vieną priešininką mano kovose paguldžiusios kulkomis, o ne tik kibernetinėmis atakomis. Jau minėtas optinių trikdžių laukas, padidinantis kustodierių išlikimo kovoje tikimybę. Ir palyginti nedidelė kaina taškais - ko gi čia nemėgti?...
Trečiasis darbas - sunkioji pėstininkė "Riot Grrl" iš nomadų laivo "Bakunin". Nors man patiko modelis ir šio dalinio koncepcija - sunkiai šarvuotos, nihilistiškai nusiteikusios riaušių malšintojos (arba sukėlėjos, kaip pažiūrėsi), šias merginas mūšiuose pasitelkiu taip pat itin retai. Tikriausiai todėl, kad žaidžiant su nomadais man priimtiniau išnaudoti jų infiltratorius, hakerius ir kitokius specialistus, užuot pasitelkus grubią "riaušininkių" jėgą. Tačiau neabejoju, kad artimiausiuose mūšiuose ši mergina (o gal ir visas jų junginys) sudalyvaus. Vizoriai, palengvinantys pataikymą pro dūmus ar į kamufliažo gaubiamus priešininkus, puikios charakteristikos ir, kaip sunkiesiems pėstininkams, maža kaina taškais - riaušių merginos turi didelį potencialą.
Na ir ketvirtasis modelis, vėlgi, pradėtas dažyti prieš kelis metus, - "Nuodėmių rijikas" iš "Bakunin" laivo, dar vienas to paties keisto nomadų religinio ordino atstovas. Grynai gynybinis vienetas, efektyviausiai veikiantis ne savo, o priešininko ėjimo metu. Nors galingas, taktiškai patogioje vietoje pastatytas snaiperis gali tapti rimtu galvos skausmu priešininkui, šiuos "Sin Eaterius" taip pat naudoju nedažnai. Nomadai, kaip ir kitos kariuomenės, turi gerokai pigesnių taškais gynybinių dalinių. Kita vertus, snaiperio, kuris tinka tik gynybai, bet ne puolimui, efektyvumas labai priklauso nuo mūšio lauko. Jeigu jame trūksta atvirų erdvių ir "ugnies koridorių", toks kovotojas gali per visą mūšį taip ir nepaleisti nė vieno šūvio. Todėl "Nuodėmių rijikai" kol kas taip pat mano armijose pasirodo gana retai. Bet jiems taip pat ketinu suteikti šansų ir išbandyti rimčiau.
Tikiuosi, ateinantys metai bus ne mažiau rezultatyvūs nei šių pabaiga. Nes spalvinimo laukiančių modelių gretos, kad ir ką daryčiau, ne mažėja, o tik plečiasi. Tad laukite naujų darbų.
Komentarų nėra:
Rašyti komentarą